Persian

Persian

هدف:ریجوی میدیتور ھند (Rejuve India Meditour) به بیماران و گردشگران از تمام کشورهای فارسی و خلیج را خدمت گوناگون فراهم می کند،نگه داشتن در ذهن شیوه های فرهنگی، ترجیحات غذایی (گوشت حلال) و دیگر باورهای دینی وشیوه ایرانی. تیم ریجوی میدیتور ھند در هند تلاش برای دستیابی به قابلیت های فرهنگی متقابل، درک فرهنگی،درک متنی، و همکاری برای ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی فرهنگی مناسب است۔

۱۔ خدمات عمدہ :برخی از خدمات مهم که ما برای افرادی که از کشورهای شرق میانه فارسی و دیگر (مثل ایران، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، قطر، اسرائیل، بحرین، قطر، کویت وغیرہ) فراھم می کنیم به شرح زیر می باشد۔

۲۔ مشاوره: ریجوی میدیتورهند می تواند به شما دردیدن از بهترین پزشکان در هند کمک کند ،کہ در بیمارستان بین المللی کہ درعمل جراحی معتبراست است و می تواند وضییت شما را بحث بکند و به شما ارائه مشاوره از پزشک می دھد ما ھمچنین ویدئو کنفرانس آنلاین ایجاد می کنیم تا بتوان بیمار و پزشک تعامل چهره به چهره بکند قبل ازینکہ بیمار برای درمان به هند می آید۔

۳۔ کمک ویزا : ریجوی میدیتورهند می تواند بدست آوردن ویزا پزشکی از کشور شما با ارائه دعوت نامه به شما کمک کند۔

۴۔ خدمات گرفتن وسقوط بہ فرودگاہ: ریجوی میدیتورهند بیماران را در هنگام ورود آنھا از فرودگاہ می گیرد و ھم ھنگام بازرفتن بہ فرودگاہ سقوط می کند ۔

۵۔ ھزینہ محل اقامت موثر: ریجوی میدیتورهند هزینه محل اقامت های موثر در هتل ها و مهمان خان ھا در سراسر منطقه دهلی نو فراهم می کند که بسیار نزدیک به بیمارستان که در آن بیمار تحت درمان است۔

۶۔درمان پیشرفته در رقابت ترین قیمت: ریجوی میدیتورهند دسترسی به پیشرفته ترین بیمارستان مجهز با دولت از هنر تجهیزات و استخر از پزشکان واجد شرایط در سراسر جهان است فراھم می کند۔ ما در تلاش برای شما ارائه رقابتی ترین قیمت برای انواع درمان های که در سراسر جهان کمنظی ھستند۔ برخی از این درمان ها عبارتند از

۱۔قلب و عروق (هر دو بزرگسال و اطفال)،
۲۔ زانو و تعویض مفصل ران.
۳۔ درمان
۴۔ درمان سرطان
۵۔ درمان های دندانپزشکی،
۶۔ ارتوپدی
۷۔ مغز و اعصاب و سکته مغزی،
۸۔ کبد، کلیه و پیوند مغز استخوان،
۹۔ درمان ناباروری و IVF
۱۰۔ مراقبت از کلیه،
۱۱۔ جراحی پلاستیک و زیبایی

۷۔ خدمات مترجم: ریجوی میدیتورهند یکپارچہ ترجمان داری که می تواند به طور موثر در تقریبا همه زبان های خارجی از جمله عربی، فارسی و غیره صحبت بکند۔ آنها می تواند نگرانی ها و نیازهای بیماران را درک بکند و می تواند اقامت یک تجربه لذت بخش درست مثل هوم فراھم بکند۔

۸۔ پشتیبانی آمبولانس: ریجوی میدیتور ھند خدمات سرپایی به بیماران فراهم می کند که بسیاربیمار ھستند و قادر بہ سفر در داخل ماشین بہ راحتی نہ ھستند هنگام ورود آنھا در فرودگاه و در طول دوره درمان بیشتر و اقامت۔

۹۔ طب جایگزین و گردشگری سلامتی : ریجوی میدیتور هند روش های درمانی مختلف جایگزین برای بیماران فراهم می کند مانند چشمه های معدنی، آیورودا، پزشکی طبی،سیدھا ، یوگا و غیره۔

۱۰۔ نرخ ارز: ریجوی میدیتور ھند بہ بیماران جهانی خدمات تبادل ارز فراھم می کند۔

بسته گردشگری(مسافرت تفریحی): ما بسته های گردشگری در سراسر هند به برخی از باور نکردنی ترین مکان ها در قیمت های مقرون فراھم می کنیم۔ مانند جیپور( برج و بارو و آثار تاریخی)، آگرا( تاج محل) پناهگاه حیات وحش، رشته کوه های هیمالیا، سواحل و دیگر مکان های۔

پشتیبانی: ما تیم پشتیبانی اختصاص داریم که ارزش زمان را درک می کند وبہ ھر پرسشھا پاسخ می دھد و به شیوه ای سریع تماس می کند۔

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به ما ایمیل بکنید: support@rejuveindiameditour.com

برای درخواست یک نقل قول کلیک کنید : Request a Quote

برای صحبت بہ فرماندار ریجوی میدیتور ھند(اینگلیسی) لطفا تلفن بکیند : +91 9 555 88 77 00

Latest News

02 March 2017

Sex-Change Surgery: India\'s New Line In Budget Medical Tourism

After decades of battling depression, former soldier Betty Ann Archer finally flew to New Delhi to complete her gender transition, one of a growing number of foreigners heading to India for budget sex-change operations. Born Dale Archer, the 64-year-old American said she felt trapped in the wrong body right from the start, recalling secretly trying on her mother\'s dresses as a boy -- much to the horror of her conservative military father. \"I attempted to kill myself twice...

Our Associations

We're Online